نوشته شده توسط : احمدی

ترازنامه چیست

ترازنامه یکی از مهمترین صورت های مالی اساسی که در یک دوره معین وضعیت مالی یک شرکت یا موسسه را نشان می دهد و معمولا در پایان هر دوره مالی تهیه می شود .ترازنامه یا بیلان در اصل یک صورت مالی است که گزارش میزان دارایی ها ، بدهی ها و سرمایه شرکت را دربردارد که این اطلاعات مالی برای صاحبان شرکت ، واحد اقتصادی و بستانکاران  و ...  در جهت تجزیه و تحلیل و تصمیم گیری برای عملیات و مبادلات آینده شرکت مورد استفاده قرار می گیرد.

ترازنامه شامل سه بخش می باشد

• دارایی ها

• بدهی ها

• سرمایه

هریک از اقلام ترازنامه به ترتیب بیانگر میزان موجودی ، دیون و مقدار سرمایه گذاری صاحبان سهام شرکت است . در واقع ترازنامه ارزش خالص کسب و کار یک موسسه و یا یک شرکت را نشان می دهد.

انواع ترازنامه

ترازنامه ها اصولا به دوشکل زیر تهیه می شود :

1- فرم حساب

2- فرم گزارشی

 

فرم حساب

در این حالت ترازنامه به شکل حرف T انگلیسی تهیه می شود ، به این صورت که در طرف راست آن اقلام دارایی اعم از دارایی جاری و دارایی غیر جاری و ... نوشته شده و در قسمت چپ حرف T بدهی ها و سرمایه صاحبان سهام نوشته می شود که در نهایت باید دو طرف در تعادل بوده و جمع ارقام دو قسمت برابر باشند . در کشور ما ایران برای تهیه ترازنامه ، اکثریت از فرم حساب استفاده نموده و ترازنامه تهیه می کنند.

تهیه ترازنامه به شکل حساب ، تایید بر معادله حسابداری دارد که بصورت زیر است :

معادله اصلی حسابداری  :   دارایی = بدهی + حقوق صاحبان سهام

فرم گزارشی

در این روش برای تهیه ترازنامه ابتدا دارایی های موجود را نوشته و در زیر آن اقلام بدهی و سرمایه را ثبت می کنیم . در این روش نیز جمع اقلام دارایی با مجموع اقلام بدهی و سرمایه باید یکسان باشد.

موسسه حسابرسی و حسابداری محاسبان با بهره مندی از دانش اساتید مجرب و آگاه به مسائل روز حسابرسی و حسابداری در جهت تهیه ترازنامه و ارائه خدمات مالی ، انواع حسابرسی ، خدمات حسابرسی ، حسابداری , گزارش حسابرسی ،قرارداد حسابرسی گامی بلند برداشته است و براین امید است که بتواند شما را در جهت رسیدن به اهدافتان یاری نماید.

 

اقلام ترازنامه

عنوان : در ترازنامه عنوان شامل سه ردیف می باشد.

• ردیف اول شامل نام کامل واحد اقتصادی یا موسسه است .

• ردیف دوم نام گزارش که همان ترازنامه می باشد.

• ردیف سوم تاریخ گزارش ذکر می شود . منظور همان روزی است که گزارش مالی تهیه شده است .

واحد اندازه گیری : برای تهیه و ثبت رویدادهای مالی باید واحد اندازه گیری یا واحد پولی مشخصی وجود داشته باشد که مبادلات بر اساس آن واحد ثبت شوند.

قسمت حساب : در این قسمت از ترازنامه مانده حساب دارایی ها ، بدهی ها و حقوق صاحبان سهام نمایش داده می شود.

جمع حساب : در ترازنامه پس از ثبت تمام اقلام درستون مربوطه ،جمع نهایی آن نیز در زیر آن نوشته می شود که در ثبت جمع نهایی اقلام ترازنامه باید به موارد زیر توجه شود.

 

• در تهیه ترازنامه به فرم حساب ، مجموع دو طرف ترازنامه باید باهم برابر باشند.

• در تهیه ترازنامه به شکل گزارشی باید جمع دارایی های ترازنامه  با مجموع بدهی ها و حقوق صاحبان سهام مساوی باشد.

• در تهیه ترازنامه باید زیر جمع نهایی دو خط به صورت موازی کشیده شود.

چنانچه نیاز به مشاوره مالی رایگان ، مشاوره مالیاتی رایگان دارید میتوانید با مراجعه به سایت شرکت حسابرسی محاسبان و یا با تماس تلفنی یا مصاحبه حضوری از تجارب متخصصین ما استفاده کنید .

 



:: برچسب‌ها: موسسه حسابرسی , انواع حسابرسی , خدمات حسابرسی , شرکت حسابرسی , مشاوره مالی و مالیاتی رایگان , حسابرسی قضایی , خدمات حسابرسی , خدمات مالی ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ساندویچ پانل سقفی

نوعی از مصالح ساختمانی می باشد که از دو لایه ورق تشکیل شده است . مابین این ورق ها عایقی از نوع فوم عایق وجود دارد که هسته ی مرکزی ساندویچ پانل نامیده می شود . از پانل سقفی برای پوشش سقف استفاده می کنند . بهترین عایق برای ساندویچ پانل سقفی فوم تزریقی پلی یورتان می باشد زیرا این فوم مایع بوده و بین دو لایه ورق تزریق می شود که این عمل باعث ایجاد مقاومت و استحکام زیادی در ساندویچ پانل می گردد. عایق پلی یورتان بعد از تزریق شدن بین ورق ها حالتی سفت و محکم به خود می گیرد .پانل سقفی از ضخامت ۴ الی ۲۰ سانتی‌متر با فوم تزریقی پلی یورتان سخت (دانسیته ۲±۴۰) تولید می‌شود. این پانل مقاوم در برابر رشد گیاهان و قارچها و دارای ضریب هدایت حرارتی پایین می‌باشد. عرض مفید پانل سقفی ۱/۰۸ متر می‌باشد.

مزایای پانل سقفی

  • قابلیت بازیافت
  • جلوگیری از اتلاف حرارت و برودت
  • افزایش عمر مفید ساختمان و تاسیسات
  • مقاوم در برابر زلزله
  • حمل و نقل و صب آسان
  • قابل شستشو و بهداشتی
  • مقاوم در برابر باد
  • غیر قابل اشتعال

موارد استفاده از پانل سقفی

از پانل سقفی برای پوشش سقف ساختمان های مسکونی ، اداری ، تجاری ، صنعتی ، کشاورزی ، اتاق های سرد ، کلین روم ، فروشگاه ها ، سوله های ورزشی ، سوله مواد غذایی ، انبار ها ، مدارس ، بیمارستان ها و ... استفاده می کنند .

مشخصات فنی پانل سقفی

عرض مفید آنها 100 سانتی متر و عرض غیر مفید 107 سانتی متر می باشد . در انواع ضخامت ها از 4 سانت تا 15 سانت به طول های 2 تا 12 متر تولید می شوند .

پانل سقفی در مدل های دورو ورق ، یک رو ورق یک رو فویل و دورو فویل تولید شده و به فروش می رسد .

قیمت پانل سقفی

قیمت پانل سقفی هم مانند سایر ساندویچ پانل ها بر اساس مشخصات و مواد به کار رفته در تولید آن ها محاسبه می شود . اما به دلیل نوسانات موجود در بازار قیمت واحدی برای پانل سقفی وجود نداشته و شما خریداران محترم باید برای اطلاع از قیمت پانل سقفی با کارشناسان فروش ما تماس گرفته و یا به صفحه لیست قیمت پانل دیواری مراجعه نمایید .

چرا ساندویچ پانل

۱: عایق بسیار قوی انرژی ۲: سبک بودن در مقایسه با سایر مصالح ۳: قیمت تمام شده بسیار پاییین نسبت به مصالح سنتی ۴: قابل شستشو بودن ۵: نصب و اجرای آسان و سریع ۶: رنگ‌بندی‌های متنوع ۷: عایق صوتی مناسب ۸: مقاومت زیاد در برابر نیروهای برشی ناشی از زلزله ۹: افزایش عمر مفید سازه ۱۰: قابلیت انعطاف‌پذیری زیاد جهت استفاده در طرح‌های خاص ۱۱: مقاومت بالا در برابر حلالها و عدم خورندگی در محیط‌های بازی و اسیدی

انواع ساندویچ پانل

۱- ساندویچ پانل پلی یورتان: در این ساندویچ پانل‌ها برای عایق بندی از فوم پلی یورتان استفاده می‌شود که در دو نوع تولید می‌گردد. نوع اول PIR نامیده می‌شود که از ترکیب پلی یول و ایزو سیا نورات تولید می‌شود. نوع دوم PUR نام دارد که از ترکیب پلی یول و ایزو سیانات تولید می‌گردد؛ و در هر دو روش برای تسریع در ترکیب، حضور کاتالیزور الزامی ست. برای تنظیم دانسیته فوم نیز از گاز B141 استفاده می‌شود. تفاوت این دو نوع در ضد حریق بودن ساندویچ پانل PIR است. عایق حرارتی و برودتی، عایق صوت، مقاوم در برابر رطوبت و وزن سبک از مشخصات این نوع ساندویچ پانل می‌باشد.

۲- ساندویچ پانل پلی استایرن: برای عایق بندی این نوع ساندویچ پانل از فوم پلی استایرن یا همان یونولیت استفاده می‌گردد. از لحاظ عایق حرارتی و صوتی در درجه پایین‌تری از پلی یورتان قرار می‌گیرد، اما نسبت به آن سبک‌تر است و قیمت مناسب تری هم دارد.

۳- ساندویچ پانل پشم سنگ: عایق این نوع پانل‌ها الیاف پشم سنگ است که ضد حریق بودن مهمترین ویژگی این نوع ساندویچ پانل است. لازم به توضیح است که درجه ضد حریق بودن این نوع، از ساندویچ پانل پلی یورتان PIR هم بالاتر می‌باشد.

انواع ساندویچ پانل را در لینک مربوطه بخوانید.

ساندویچ پانل سردخانه‌ای

ساندویچ پانل سردخانه‌ای به زبان ساده ترکیب هسته پلی یورتان rigid بین دو لایه ورق فلزی، محصولی است که ساندویچ پانل نامیده می‌شود؛ که پانل‌های سردخانه‌ای از ضخامت ۸ تا ۲۰ سانتی‌متر بنا به کاربری آن تولید می‌گردد و پلی یورتان مورد استفاده در آن ماده‌ای است کاملاً سخت و شکننده، به همین دلیل به تنهایی چندان قابل استفاده نمی‌باشد. اما با ساندویچ کردن این ماده بین دو لایه ورق فلزی با مقاومت کششی بالا به خواص مکانیکی مورد نظر دست پیدا می‌کنیم.

مشخصات فنی ساندویچ پانل

 

ورقهای گالوانیزه عمومی ساندویچ پانل سقفی موجود در بازار ایران

نوع و ضخامت ورق مورد استفاده: ورق الوزینک (روی و آلومینیم)، گالوانیزه و آلومینیوم پیش رنگ شده به ضخامت ۰/۵ الی ۰/۷ میلیمتر در رنگ‌های متنوع و از نوع سوپر پلی استرکوره‌ای به ضخامت ۲۵ میکرون در قسمت بیرون و ۷ مکرون در رنگ پرایمر کوره‌ای از داخل در محل اتصال ورق با فوم. (چسبندگی فوم به ورق)

  • نوع پوشش ساندویچ پانل: دورو ورق، یکرو ورق یکرو فویل، یکرو ورق نایلون، یکرو ورق یکرو کاغذ، دورو نایلون، دورو کاغذ، دورو فویل.
  • نوع فوم ساندویچ پانل: پلی اورتان سخت با دانسیته ۲+۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب.
  • مدل‌ها: DND صاف – RPO پیچ مخفی بدون شیار – RP1 پیچ مخفی میکروویو – RP2 پیچ مخفی شیار ریز – RP3 پیچ مخفی شیار درشت

ضخامت ساندویچ پانل

پانل‌ها در ضخامت ۴ الی ۲۵ سانتی‌متر و بر حسب سفارش تولید می‌گردد. ساندویچ پنل‌ها از ۵ لایه تشکیل می‌شود، لایه محافظ درونی و بیرونی بوده و دو لایه چسب مخصوص که جهت اتصال لایه‌های محافظ بیرونی و عایل پلی یورتان بکار برده می‌شود فوم داخل ساندویچ پنل‌های نیز از جنس فومپلی اورتان با دانسیته ۴۰ کیلوگرم بر متر مکعب می‌باشد.

رنگ ساندویچ پانل

ساندویچ پانل در ۱۲ طیف رنگی مختلف ازجمله سفید، آبی، قرمز، نقره‌ای، طوسی، کرم، سبز، یشمی، زرد، بنفش نولید می‌شود.

 

برای اطلاع بیشتر از قیمت ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل پلی یورتان ، ساندویچ پانل پلی استایرن ،  ساندویچ پانل XPS  ، نصب ساندویچ پانل و ... به سایت مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل سقفی ، قیمت ساندویچ پانل ، نصب ساندویچ پانل ، انواع ساندویچ پانل ، کابرد ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

 

پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری از دو ورق تشکیل شده است که مابین آن ها یک لایه فوم به عنوان عایق قرار دارد . این پانل ها جهت پوشش دیوار به کار می رود . بهترین عایق برای پانل دیواری فوم پلی یورتان می باشد . زیرا این فوم بصورت مایع بوده و بین ورق ها تزریق می شود به همین دلیل فضای خالی بین ذرات آن وجود نخواهد داشت و میزان هدر رفت انرژی به حداقل می رسد .

مزایای پانل دیواری

قیمت پانل دیواری

  • عایق صوت
  • سبک بودن
  • عدم جذب آب
  • عایق اشعه ماوراء بنفش
  • مقاوم در برابر مواد شیمیایی
  • ظاهر فیزیکی مطلوب
  • نصب آسان و سریع
  • قابلیت بازیافت
  • مناسب برای تمام شرایط آب و هوایی

موارد استفاده از پانل دیواری

از پانل دیواری می توان برای پوشش انواع سوله ها ، انبار ها ، ساختمان های کشاورزی  ،اداری ، تجاری ، مسکونی ، سردخانه ها ، اتاق های تمیز ، فروشگاه ها ، سالن های ورزشی ، کانکس ها ، مجتمع های تفریحی ، ساختمان های پیش ساخته ، انواع کمپ ، مدرسه ، بیمارستان ، آزمایشگاه و ....استفاده کرد .

مشخصات فنی پانل دیواری

عرض مفید ساندویچ پانل دیواری 114 سانتی متر و عرض غیر مفید آن 116 سانتی متر ، ضخامت آن ها از 4 سانتی متر تا 15 سانتی متر و طول از 2 متر تا 12 متر می باشد

ورق های مصرفی در تولید پانل دیواری از نوع ورق آلوزینک و ورق گالوانیزه می باشد و این پانل ها یا به صورت دو ور ورق یا یک رو ورق تولید می شود .

 

ساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل دیواری نوعی از مصالح ساختمانی که از دو لایه ورق که مابین آنها فوم تزریق شده است و جهت پوشش دیوار بکار می‌رود را ساندویچ پنل دیواری می‌نامند. پانل دیواری برای پوشش دیواره‌های فضاهای صنعتی، سردخانه‌ها، کانکس‌ها، ساختمان‌های پیش ساخته و.. به کار می‌رود. این پانل دارای عرض مفید ۱/۱۴ متر وگستره ضخامت از ۴ تا ۲۰ سانتی‌متر است.

ساندویچ‌پنل

ساندویچ پانل دیواریساندویچ پانل دیواری

 

ساندویچ پنل (به انگلیسی: Sandwich panel) یا پنل کمپوزیت آلومینیوم (ACP) (به انگلیسی:Aluminium Composite Panel) و همچنین مصالح کمپوزیتی آلومینیومی (ACM) (به انگلیسی:Aluminium Composite Material) از ترکیبات سبک و مرکبی تشکیل شده است که از دو طرف به دو لایه محدود شده است و در میان آن یک لایه عایق قرار دارد (همانند یک ساندویچ همبرگر که نان آن همبرگر را از دو طرف پوشانده است) این عایق نرم و انعطاف‌پذیر است. ساندویچ پانل‌ها از موادی مانند پلی اورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و پشم شیشه تولید می‌شوند.

کاربرد ساندویچ پانل

ساندویچ پانل دیواری

 

استفاده از ساندویچ پانل در انواع سرد خانه‌ها و صنایع برودتی دفاتر کارگاهی درمانگاه صحرایی سرویس بهداشتی نمازخانه و محیط آموزشی، تعمیرگاه سیار، پست نگهبانی، ویلاهای یک و دو طبقه- واحدهای امدادی در زمانهای بحرانی مانند زلزله ساخت انواع سوله، دیوار و سقف سالن‌های تولید، ساختمان‌های اداری و هتل‌ها، کانکس، کانتینرها کاربرد ساندویچ پانل در مخازن چند جداره، پوشش سوله انبارها، خانه‌ها و ویلاهای، ساندویچ پانل در صنایع، پوشش سوله، باشگاه و سرد خانه، واحدهای امدادی در زمانهای بحرانی مانند زلزله ساخت انواع سوله، مسکونی، انبار غلات، مدارس و درمانگاه‌های سیار، سردخانه گوشت و لبنیات، خانه‌های سیار و کاروان‌ها، استخرهای سرپوشیده و سالن‌های ورزشی، دیوار و سقف ساختمان‌های صنعتی، دیوار و سقف کاذب و دیوار تقسیم داخلی و اتاق‌های اداری در کارخانه‌ها می‌باشد. همچنین ساندویچ پانل‌ها کاربردهای گوناگونی دیگری هم در صنایع مختلف دارد ازجمله ساخت کانکس،کانتینر، کانکس‌های یخچال دار ثابت و متحرک، سازه و خانه پیش ساخته، کمپ‌ها اسکان موقت، سوله، سازه فلزی، سازه فضایی، انبار و بارانداز، مجتمع‌های ورزشی، کارخانه صنعتی و تولیدی، سردخانه‌های صنعتی و نیمه صنعتی.اینگونه کاربرد ساندویچ پانل دیواری را ارزیابی میکنند.

فوم پلی یورتان ساندویچ پانل

پلی‌اورتان فوم سبکی است که از ترکیب پلی یول و ایزو سیانات در شرایط خاص و در حضور کاتالیزور تولید می‌شود. پلی اورتان نوعی فوم است که در آن بیشتر خلل و فرج بسته شده و می‌توان از آن به عنوان عایق حرارتی استفاده کرد. پلی اورتان در هر دانسیته مورد نیاز قابل تولید است. حداکثر دمای عملکرد پلی اورتان ۷۰ الی ۸۰ درجه سانتی گراد است. پلی اورتان در دمای بالاتر از ۱۰۰ الی ۱۱۰ درجه تجزیه می‌شود.

نصب ساندویچ پانل

از آنجایی که برای سازه‌های ساخته شده با ساندویچ پانل مواردی مانند عایق حرارتی و صوتی، مقاومت در برابر رطوبت، ضد احتراق و حفظ زیبایی از اهمیت بالایی برخوردارند، باید نکات زیر در نصب پانل مورد توجه قرار گیرد: – اتصال پانل به ساختمان و تمامی نقاط اتصال پانل‌ها به یکدیگر در گوشه‌ها توسط فلاشینگ با ضخامت ۱ تا ۲ میلیمتر صورت پذیرد. – درزبندی پانل‌ها توسط چسب پلی یورتان انجام گیرد. – جهت کاهش پرت پانل‌ها به محل قرار گیری پانل‌ها، فاصله بین ستون‌ها، ارتفاع پانل‌ها و … توجه شود. – جهت نصب پانل‌ها از پیچ واشر دار مخصوص استفاده گردد. همچنین به گام و ارتفاع پیچ‌ها هم توجه شود.

روش‌های کاهش هزینه ساندویچ پانل

برای پایین آوردن قیمت ساندویچ پانل روش‌های متعددی وجود دارد: – به جای اینکه در هر دو طرف پانل از ورق فلزی استفاده گردد، تنها در یک طرف ورق فلزی به کار رود. – پایین آوردن ضخامت ورق فلزی از ۵/۰ میلیمتر به ۴/۰ میلیمتر. – کاهش گام‌های به کار رفته در پانل.

قیمت پانل دیواری

به دلیل نوسانات موجود در بازار و مشخصات مختلفی که ساندویچ پانل ها دارند قیمت دقیقی برای آن ها نمی توان مشخص کرد . شما خریداران محترم می توانید برای اطلاع از قیمت پانل دیواری و دریافت پیش فاکتور رسمی شرکت ماموت با کارشناسان ما تماس گرفته و یا به صفحه ی لیست قیمت ساندویچ پانل دیواری مراجعه نمایید .

برای اطلاع بیشتر از قیمت ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل پلی یورتان ، ساندویچ پانل پلی استایرن ،  ساندویچ پانل XPS  ، نصب ساندویچ پانل و ... به ادرس سایت مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل سقفی ، قیمت ساندویچ پانل ، نصب ساندویچ پانل ، انواع ساندویچ پانل ، کابرد ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

حسابرسی بیمه چیست

حسابرسی بیمه و یا به اصطلاح حسابرسی تامین اجتماعی در زندگی کارگران و کسانی که به صورت اجباری بیمه می شوند از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار است به دلیل اینکه پرداخت حق بیمه به منظور برخورداری و بهره مندی کارگران از خدمات تامین اجتماعی بوده و جهت معاش و سلامت بیمه شدگان و خانواده های آنها می باشد . بازرسی بیمه ای در سازمان تامین اجتماعی و به منظور شناسایی کارگران و تامین حقوق بیمه ای آنها انجام می شود.

انواع بازرسی بیمه

بازرسی کارگاه ها : این بازرسی به دلیل شناسایی نیروهای مولد وکارگران می باشد .
بازرسی دفاتر قانونی :این بازرسی نوعی حسابرسی بیمه ای از دفاتر قانونی می باشد.

 

بازرسی بیمه ای در اصل حسابرسی هزینه ای بوده در صورتی که در قسمت مالیات بازرسی در بخش درآمدهای یک شرکت یا بنگاه اقتصادی صورت می پذیرد . در واقع حسابرسی مالیاتی ،حسابرسی درآمدی است و در نهایت هزینه ها از درآمدهای بنگاه اقتصادی کسر می گردد.
در حسابرسی بیمه ای با بازرسی دفاتر قانونی هزینه های مربوط به کار در نظر گرفته شده و درآمدها و هزینه های دیگر موسسه در نظر گرفته نمی شود.

در نتیجه در حسابرسی بیمه ای و بازرسی دفاتر قانونی تمامی اسناد و مدارکی مورد بررسی قرار می گیرد که مربوط به هزینه های شرکت است و مواردی که مربوط به استفاده از کار و اشتغال و نیروی انسانی است در نظر گرفته شده و حق بیمه آنان تعیین می شود.
حسابرسی بیمه یا همان حسابرسی قانونی در واقع شامل هزینه های مربوط به کار بوده و ارتباطی با درآمدهای حاصل از فعالیتهای موجود در کارگاه ندارد درواقع هزینه هایی که برای کارگران صورت گرفته به همراه حق بیمه آنان محاسبه و دریافت می گردد.

حسابرسی بیمه ای یا حسابرسی قانونی مدارک 1 ساله کارگاه را بررسی کرده و هرگونه بدهی باقیمانده از عدم پرداخت بیمه را محاسبه و منظور میکند و بدهی کارفرما در زمینه بیمه تعیین می شود و بعد از آن به مدت 1 ماه به کارفرما زمان داده می شود تا بدهی مربوطه را پرداخت نماید. چنانچه کارفرما از پرداخت بدهی بیمه ای که دارد خودداری کند و یا در پرداخت آن تاخیر کند بابت هر ماه تاخیر در پرداخت بدهی بیمه خود به میزان 2% جریمه خواهد شد.

 

موارد شامل حسابرسی بیمه ای

• تمامی مبالغی که به منظور حقوق و دستمزد و مزایای قانونی به کارگران تعلق میگیرد .
• مبالغی که به پیمانکاران پرداخت می شود به علاوه مفاصا حسابی که از تامین اجتماعی گرفته نشده .
• هر گونه مبلغی که به افراد حقیقی و حقوقی به عنوان حق الزحمه پرداخت شود .
شایان ذکر است ، مواردی وجود دارد که جز استثنائات بوده و حق بیمه به آنها تعلق نمیگیرد.

 

حسابرسی دفاتر قانونی جز وظایف کارشناسان موسسه حسابرسی تامین اجتماعی بوده و به کارمندان شعب تامین اجتماعی مربوط نمی شود.
پس از انجام حسابرسی و تعیین مبلغ بدهی ، چنانچه کارفرما مبلغ مربوطه را پرداخت نماید ،کلیه معوقات قبلی وی دیگر در نظر گرفته نخواهد شد و وضعیت بدهی کار فرما به سازمان تامین اجتماعی به شکل تسویه کامل می باشد.

اخیرا با در خواست وزیر کار ، رفاه و تامین اجتماعی در خواست بررسی تنها یک سال قبل مدارک کارفرمایان توسط حسابرسان سازمان تامین اجتماعی شده و مدارک 10 سال قبل دیگر مورد بررسی قرار نمی گیرد.البته این به صورت قانونی و دستور اداری نبوده است. این عمل در درجه اول به نفع کارفرمایان بزرگ بوده و درواقع برای کارفرمایان و سازمان تامین اجتماعی بسیار منصفانه است ولیکن گاهی به علت عدم آگاهی بازرسان و حسابرسان تامین اجتماعی نارضایتی هایی به وجود می آید.

 

از دیگر مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد این است که بسیاری از کارفرمایان دفاتر قانونی نداشته و اینطور فکر می کنند که نبود این دفاتر به نفع آنان است و در هنگام حسابرسی بیمه ای که انجام می گیرد آنان مبالغ کمتری را به عنوان حق بیمه پرداختی بپردازند .درواقع این تصور کاملا اشتباه است و حق بیمه پرداختی آنان با استفاده از اطلاعات مالیاتی که از طریق استعلام از سازمان امور مالیاتی بدست می آید ، محاسبه و اخذ می گردد.چه بسا با وجود دفاتر قانونی حق بیمه پرداختی آنان کمتر از زمانی میشد که دفاتر قانونی ندارند.

شرکت ها و موسسات بزرگ برای انجام امور خود نیاز به حسابرسان خبره دارند و با سپردن امور خود به حسابرسان مجرب و پیش حسابرسی آنان میزان دقیق مبالغ بیمه مشخص شده و حق بیمه بیشتری از موارد قانونی نپردازند و همچنین از به وجود آمدن جرائم مالیاتی جلوگیری کنند و مبالغ حق بیمه را تا حد بسیار زیادی کاهش دهند.

 

موسسه حسابرسی محاسبان با بهره مندی از دانش افرادی حرفه ای و کارشناسانی مجرب در این زمینه میتواند برای شما پیش حسابرسی بیمه انجام داده و شما را از پرداختن حق بیمه ای بیش از اندازه ی تعیین شده در قانون نجات دهد و از بوجود آمدن جرائم مالیاتی جلوگیری کند. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره در زمینه حسابرسی بیمه ،مسائل و موارد بیمه ای ، بیمه کارگری ،حق بیمه ، اطلاعات راجع به تامین اجتماعی و مسائل قانون کار و استخدام و یا مشاوره مالی و مالیاتی رایگان ، مشاوره مالیاتی رایگان کافیست باما در تماس باشید و از خدمات حسابرسی رایگان در زمینه انواع حسابرسی ، گزارش حسابرسی ، قرارداد حسابرسی ، تهیه و تنظیم اظهارنامه استفاده کنید.



:: برچسب‌ها: حسابرسی صورت های مالی , حسابرسی , انواع حسابرسی , حسابرسی عملیاتی , حسابرسی قانونی , حسابرسی رعایتی , حسابرسی داخلی ,
:: بازدید از این مطلب : 7
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

به کد رنگ های ساندویچ پانل رال رنگی می گویند که این کد رنگها برای ساندویچ پانل سقفی ودیواری وبرحسب نوع رنگ و براق بودن وکدر بودن و خواص رنگ متفاوت می باشدو لازم به ذکر است که ورق های ساندویچ پانل به صورت کوره ای رنگ می شود .
انواع گروه های اصلی رنگی در کد گذاری رال های رنگی به شرح ذیل است:
1- رنگ زرد
2- رنگ نارنجی
3- رنگ قرمز
4- رنگ بنفش
5- رنگ آبی
6- رنگ سبز
7- رنگ خاکستری
8- رنگ قهوه ای
9- رنگ سفید وسیاه
هرکدام ازاین رنگ ها در گروه بندی تعداد زیادی ترکیب رنگی گروه های اصلی را با خود به همراه می آوردکه به 210 رنگ در ساندویچ پانل سقفی وساندویچ پانل دیواری میرسد و ورق های ساندویچ پانل سقفی ودیواری به صورت کوره ای رنگ شده و به صورت کوره ای با ضخامت 25 میکرون در قسمت بیرون وداخل داخل ساندویچ پانل 7 میکرون رنگ پرایمر کوره ای در داخل ومحل اتصال فوم رنگ می شود.

تاثیر رال رنگی ساندویچ پانل

رال رنگ ساندویچ پانل تاثیر بسیار بسزایی در نمای سازه دارد که در هرنما وابسته به کاربری نما و موقعیت جغرافیایی
سازه و سلیقه مشتری رال رنگی انتخاب شده مثلا برای سالن های ورزشی از گروه های رنگی آبی ،سبز ، سفید وسیاه بیشتر استفاده می شود .برای ساختمانهای مسکونی در مناطق سردسیر رنگهای گرم ودر مناطق سردسیر رنگه های سرد وخنثی استفاده می شود و رنگ ها ترکیبات بسیار زیادی دارند.
با انتخاب نوع متریال ساندویچ پانل که می تواند ساندویچ پانل گالوانیزه و ساندویچ پانل آلوزینک وساندویچ پانل آلومینیوم و ساندویچ پانل اتاق تمیز می تواند باشد نوع رنگ ساندویچ پانل را مشخص می کنید وبه واحد سفارشات ساندویچ پانل سفارش می دهید .

برای اطلاع بیشتر از قیمت ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل پلی یورتان ، ساندویچ پانل پلی استایرن ،  ساندویچ پانل XPS  ، نصب ساندویچ پانل و ... به ادرس سایت http://panelmammutco.com مراجعه کنید.

 

 



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سقفی ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

مجتمع صنعتی ماموت یکی از بزرگترین تولید کنندگان ساندویچ پانل می باشد که با تولید ساندویچ پانل های دیواری وساندویچ پانل سقفی توانسته سهم بسیار زیادی در ساخت سازه های ساختمانی، مسکونی، اداری وتجاری،بیمارستانی،آزمایشگاه ، کانکس،کانتینر داشته باشد وبا توجه به تماس شما ومشاوره خرید انواع ساندویچ پانل که شامل ساندویچ پانل سقفی وساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل آلومینیوم، ساندویچ پانل گالوانیزه ، ساندویچ پانل آلوزینک ، ساندویچ پانل xps و ساندویچ پانل اتاق تمیزو بررسی نقشه پروژه مورد نظر و برآورد هزینه پروژه با توجه به متراژ سازه و در نظر گرفتن طول وعرض و ضخامت ساندویچ پانل مورد نظر ساندویچ پانل تولید ونصب واجرامی شود و ما بادر نظر گرفتن تمام شرایط سازه اعم از ابعاد وموقعیت جغرافیایی و نوع کاربری سازه و مشاوره وبرنامه ریزی دقیق این مهم را تحقق می بخشیم. درخصوص اعلام قیمت و مشاوره خرید ساندویچ پانل و نصب ساندویچ پانل واجرا ساندویچ پانل با ما با شماره تماس مجتمع صنعتی ماموت در ارتباط باشید.

تلفن:44030122 - 44030121-021

 

برای اطلاع بیشتر از ساندویچ پانل دیواری و قیمت ساندویچ پانل و ... میتوانید به ادرس سایت  http://panelmammutco.com مراجعه کنید.



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل ، ساندویچ پانل دیواری ، ساندویچ پانل سقفی ، قیمت ساندویچ پانل ، نصب ساندویچ پانل ، انواع ساندویچ پانل ، کابرد ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

کامیون فاو محصول قدرتمند کمپانی فاو چین می باشد که با کلاس های مختلف وارد بازار خودرویی ایران می شود که مدتی است از حضور آن درجاده های کشورمان می گذرد  و ازمحبوبیت زیادی بین خریداران و رانندگان ایرانی برخوردار شده است.یکی از کامیون های موفق این کمپانی کامیونت فاو 6 تن می باشد که بسیار موفق و پرفروش خودروساز فاو بوده است که با تولید این کامیون فاو توانسته در سطح خاورمیانه جزو یکی ازمهمترین شرکت های مهم در جهان شود.

فاو گروه خودروسازی دولتی کشور چین است که سال هاست به واسطه گروه صنعتی سیبا موتور وارد جاده های کشورمان شده است و توانسته نظر بیشتر راننده های حمل ونقل باری را به خود جلب کند. شرکت فاودر سال 1953 با بیش از 50سال نوآروی در صنعت خودرویی چین تاسیس شده است و ساخت انواع کامیون فاو با عملکرد مناسب و ایمنی بالا و با 13000نیروی انسانی در دست تولید دارد.

شرکت سیبا موتور نماینده رسمی خودروهای سنگین فاو FAW در ایران می باشد.شرکت سیبا موتوربا مشارکت با اولین هندلینگ خودروسازی چین و بین المللی فاو و با برخورداری  از پرسنل متخصص و مجرب فروش انواع محصولات فاو از جمله کشنده تک محور فاو کشنده، جفت محور فاو و کامیونت و کمپرسی فاو را درایران برعهده دارد.گروه فاو در سال  1958 سازنده بومی کامیون های چین بود و در سال 2009 این شرکت در تولید ماشین آلات صنعتی به عنوان دومین شرکت بزرگ خودروساز چین انتخاب شد.

شرکت سیبا موتور بعد از ارائه کامیون باری فاو خود در ایران و به دست آوردن سهم زیادی بازار خودورهایی سنگین تجاری اقدام به عرضه کامیون فاو 6 تن به نام تایگر نمود. شرکت فاو کامیون های متنوعی را تولید کرده است که میتوان به مهمترین آنها که در ایران از طرفدارن بی شماری برخوردار است نام برد کامیونت 6 تن فاو و شاسی کامیون فاو است که  قابلیت نصب کمپرسی و میکسر را دارد.

کامیون FAW در کشورمان همواره با بیشترین فروش که به دلیل مقرون به صرفه بودن و کامیون های باری فاو نسبت به رقبای موجود اروپایی از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است.کامیون فاو با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا موفق به کسب استاندراد آلایندگی یورو 4 شده است و به دلیل طراحی زیبای ظاهری و سبک بودن کامیون و ظرافت در طراحی و ساخت همواره در صدر خودروهای سنگین برتر جهان قرار گرفته است.

امکانات کامیون فاو باعث شده که تمام مهندسین در زمینه طراحی و ساخت علاقه مندان به کامیون ها ی فاو شوند که میتوان به مجهز قدرت موتور بالا مجهزبه توربوشارژر، تهویه مطبوع دستی، دریچه هوای سقفی، نمایشگر دیجیتال اطلاعات خودرو، کابین فلزی سقف نرمال  و تمام جوشکاری شده و...و را نام بردکه باعث شده به سرنشینان و رانندگان این نوع از کامیون های فاو امنیت وآرامش کافی را بدهد.قیمت کامیون فاو در ایران با توجه به آپشن های متنوع بسیار مناسب بوده و نظر هر خریدار را به خود جلب می کند.

کامیون کمپرسی فاو 

کمپرسی فاو یکی دیگر از کامیون های باری محصول جدید و موفق کمپانی فاو می باشد که به دلیل طراحی در ساخت دارای کاربری میکسر را نیزمی باشد.کامیون کمپرسی فاو دارای قوای محرکه قدرتمند 420 اسب بخار مجهزبه توربوشارژر و اینتر کولر و گیربکس zf  ساخت آلمان ، واحد کنترل موتور بوش المان ، بخاری درجا ساخت آلمان، تاخوگراف ، نمایشگر دیجیتال اطلاعات خودرو، قفل مرکزی درب ها ، آیینه های بغل برقی ، شیشه بالابر برقی ، کرزو کنترل ،  تهویه مطبوع اتوماتیک ، مجهز به کپسول آتش نشانی می باشد.

سیبا موتور با ارائه خدمات امدادی و ارائه خدمات پس از فروش محصولات در حوزه گارانتی و وارانتی توانسته دارا ی رتبه برتر در میان تولیدکنندگان و ارائه کنندگان خدمات فروش تجاری به تایید سازمان بازرسی استاندارد کشور را به دست آورد و برای فروش محصولات خود شرایط خرید اقساطی کامیون فاو مناسبی را در نظر بگیرد.

 

 



:: برچسب‌ها: کامیون فاو , فاو اقساطی , فاو , سیبا موتور ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

گروه صنعتی آمیکو که جز یکی از موفق ترین های  عرصه خودرو در سطح بین الملل می باشد در سال 1368 تاسیس شد و در مدت اندکی  به سطح بالایی در همه ی زمینه های کیفی و فنی رسیده است این شرکت  علاوه بر ثبت علامت استاندارد بر روی تمام محصولات خود توانسته استانداردهای یوورو 3 را دریافت کند.آمیکو در55 مرکز خدمات در اکثر استان های کشورو ارائه آموزشهای فنی حرفه ای دوره ای به انها خدمات قابل قبولی را به مشتریان خود عرضه می کند وبا الگو برداری از مدل تعاونی EFQM وپیاده سازی استاندارهای جهانی مدیریت  و کیفیت کوشیده است محصولات خود را  با اخرین فن آوری روز دینا منطبق سازد.

کامیونت 6 تن آمیکو  همانطور که از نامش مشخص است تحمل بارهایی  تا6تن را دارد و میتوان گفت یکی از بهترین  های آمیکو است و دارای استاندارهای بالایی  از سازمان محیط زیست می باشد .این نوع ماشین ها عملکرد بالایی در زمینه های مختلف داشته است و درتمام مراحل آزمایشی خود سر بلند بیرون آماده اند .کامیونت آمیکو 6 تن تمام امکانات یک ماشین  موفق را دارا و در خود گنجانده است در واقع امتیازاتی که باعث شد این کامیونت آمیکو  از رقبای خود بگیرد سواری بهتر  و کیفیت بتجهیزات ایمنی ان بوده و جای هیچ بهانه ای را باقی نمی گذارد.

برای مشاهده 

مشخصات فنی کامیونت 6 تن آمیکو 

4 سیلندر خطی گازوئیل سوزخطی،آب خنک کن توربوشارژر

قدرت موتور کامیونت آمیکو :110اسب بخار

حداکثرگشتاور کامیونت آمیکو : 285 نیوتن متر

حجم محفظه احتراق :2771 سی سی

کلاچ : تک صفحه ای خشک دیافراگمی با نیروی هیدرولیک

گیربکس : نسبت دنده های عقب 497/9-نسبت دنده های جلو771/4، 511/2، 679/1، 00/1

 

مشخصات کامیونت آمیکو 6 تن 

اکسل ها جلو کامیونت آمیکو 6 تن : یک تکه صلبه

اکسل عقب :تک مرحله ای هیپوئیدی

چرخ ها : دو چرخ جلو،چهار چرخ عقب ،یک چرخ زاپاس جلو

شاسی : نربانی طبقه بندی شده

ترمز خفه کن اگزوز

ترمز دستی مکانیکی

وزن خالص بدون اتاق:2300 کیلوگرم

وزن بار روی محور جلو : 2180کیلوگرم

وزن کامیونت 6 تن آمیکو : مجاز با بار: 5960 کیلوگرم

ظریفیت باک:85 لیتر

حداکثر سرعت :100 کیلومتر در ساعت

برای اطلاع از فروش اقساطی کامیونت آمیکو به روی لینک کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: کامیونت آمیکو , کامیونت آمیکو 6 تن , آمیکو , فروش اقساطی کامیونت آمیکو ,
:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

 

گروهی صنعتی آمیکو با بیش از ده ها سال فعالیت ، به عنوان نگین درخشان در بین رقبای خود در عرصه صنعت کشور افتخار دارد با رعایت مستمر حقوق مصرف کننده  و ارتقا روزانه کیفیت محصولات و مشتری مداری برند خود را از سایر رقبا متمایز نماید. موفقیت های گروه آمیکو در چند سال اخیر دریافت گواهی محیط زیست از سازمان محیط زیست ایران ،کسب رتبه سوم ابتکار و اختراع از جشنواره بین المللی علمی خوارزمی در سال 89 بوده است.

کامیونت آمیکو یا  کامیون کوچک گونه ای از کلاس خودرو است که میتوان آن را حد فاصل بین یک وانت و کامیون دانست تناژ بارگیری کامیونت ها عموما از یک تن تا 12 تن می باشد.این خودروها دارای یک اتاقک کوچک و 4تا 6 تایر در دو محور می باشد.توزیع نیروی پیشروان این خودرو اغلب از نوع چهار چرخ محرک می باشد.آمیکو توانسته است در تمام زمینه های خود رضایت مشتری خود را جذب کند .

کامیونت آمیکو 5 تن 

طرح ظاهری این کامیونت آمیکو نسبت به کلاس های دیگر آن و دیگر رقبا برتری خوبی دارد و نمیتوان آن را در طراحی ضعیف قلمداد کرد میتوان گفت این کامیونت از هماهنگی خوبی برخوردار است و در یک جمع بندی کلی یک ماشین بی عیب و نقصی به نظر می رسد.

مشخصات فنی کامیونت آمیکو 5 تن 

  • 4 سیلندر خطی گازوئیل سوز
  • آب خنک مجهز به توربو شارژ
  • حداکثر قدرت :90 اسب بخار
  • حداکثر گشتاور :210نیوتن متر
  • حجم محفظه احتراق:2771 سی سی
  • گیربکس:سنکرونیزه مکانیکی 6 دنده

مزایای کامیونت آمیکو 5/2 تن 

قابلیت فوق العاده خنک کننده موتور و درجه حرارت مناسب و ثابت آب ،کشش و قدرت مناسب ترمز موتور به کارگیری توربوشارژر، پایداری مناسب، راحتی خوب کابین در حین رانندگی.نمونه مورد نظر با اینکه 1 سال از کارکرد آن میگذشت اما هنوز نیاز به تعمیر پیدا نکرده بود و این نشان از کیفیت برتر این کامیونت می باشد.

برای مشاهده ی ادامه مطلب به صفحه ی مشخصات فنی کامیونت آمیکو 5 تن مراجعه فرمایید.

کامیونت 6 تن آمیکو 

 

کامیونت آمیکو 6 تن  با کیفیت ترین و قدرتمند ترین محصول تولیدی آمیکو است.این کامیونت ها  پرکاربرد در کارهای خدماتی و بازرگانی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

مشخصات کلی کامیونت آمیکو 6 تن  

  • موتور کامیونت آمیکو 6 تن 4 سیلندر خطی گازوئیل سوز
  • آب خنک مجهز به توربوشارژر
  • حداکثر قدرت:110اسب بخار
  • گشتاور:285نیوتن متر
  • فرمان: هیدرولیکی
  • ترمزها: ترمز خفه کن لوله اگزوز
  • کلاچ: تک صفحه ای خشک دیافراگمی
  • ظرفیت باک:85 لیتر
  • باطری: 12ولت،100امپرساعت
  • استارتر: 24 ولت ،4 کیلوولت
  • دینام: 28 ولت ،55آمپر
  • فصله دو محور: 256
  • طول:466
  • حداقل سرعت:100کیومتر در ساعت
  • ارتفاع:219
  • وزن خالص بدون اتاق 2300
  • کابین راننده: تمام فولادی ،تاشو،دو صندلی قابل تنظیم برای دو نفر، فرمان قابل تنظیم ،کمربند ایمنی ، سیستم گرمایشی ، سیستم تهویه سقفی.

برای مشاهده ادامه مطلب به صفحه کامیونت آمیکو  6 تن مراجعه کنید.

کامیونت 19 تن آمیکو 

یکی دیگر از محصولات شرکت آمیکو کامیونت 19 تن است که با داشتن امکانات بالا در سطح بالایی از رضایت مشتریان قرار گرفته است. این کامیونت علاوه بر زیبایی های ظاهری خود از مشخصات فنی بالایی برخورد دار است که مورد توجه و استقبال قرار گرفته است و یکی از افتخارات این کامیونت آمیکو دریافت گواهی محیط زیست از سازمان محیط زیستی ایران  می باشد. کامیونت 19 تن جز بهترین و با کیفیت ترین کامیونت های باری  این کمپانی می باشد.

مشخصات کلی کامیونت 19تن آمیکو 

  • موتور 6 سیلندر خطی گازوئیلی سوز آب خنک مجهز به توربوشارژر
  • حداکثر قدرت کامیونت آمیکو 19 تن :290اسب بخار
  • حداکثر گشتاور: 1160نیوتن متر
  • کلاچ : تک صفحه ای خشک با فنر دیافراگمی 6 دنده
  • فرمان :هیدرولیکی
  • ترمزها: ترمز خفه کن لوله اگزوز
  • باطری: 12 ولت ،180آمپر
  • استارتر: 24 وت ، 5/4 کیلو وات
  • دینام : 28ولت،55آمپر
  • ظرفیت باک: 320 لیتر
  • وزن خالص بدون اتاق 7600
  • کابین راننده: تمام فولادی ،تاشو، دو صندلی قابل تنظیم برای 2 نفر، فرمان قابل تنظیم، کمربند ایمنی ، سیستم گرمایش و سرمایش سیستم تهویه

برای مشاهده ادامه مطلب به صفحه کامیونت 19 تن آمیکو  مراجعه کنید.

برای اطلاع از فروش اقساطی کامیونت آمیکو به روی لینک کلیک کنید.



:: برچسب‌ها: آمیکو , کامیونت آمیکو , کامیونت آمیکو 6 تن , فروش اقساطی کامیونت آمیکو , آمیکو اقساطی , ارس خودرو دیزل ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

گروه صنعتی آمیکو  در سال 1368 با تاسیس شرکت صنعتی آذر موتور در منطقه جلفا (مرز بین کشور های آذربایجان ،ارمنستان، ترکیه) انتخاب و ثبت جهانی برند آمیکو (AMICO) فعالیت خود را آغاز نمود.آمیکو که برای ایرانیان  بسیار شناخته شده است با محصولات خود توانسته خلا ایران را در صنعت خودروهای سنگین پر کند و با ارائه محصولات با کیفیت و ایمنی بالا،جای هیچ بهانه ای را دیگر باقی نگذارد.این شرکت عظیم در محدوده کیلومتر6 کرج  واقع شده است که در سطح بین المللی و علی الخصوص در زمینه صنایع خودرو سازی پیشرفت های بسیاری را داشته است.

یکی از اهداف مهم آمیکو  ارائه فروش در جهت رضایت کامل مشتری و همچنین ارائه خدمات پس از فروش مطلوب می باشد لذا با این هدف بزرگ توانسته بالاترین امتیاز را در کسب رضایتمندی مشتری کسب کند. آمیکو همواره محصول بهتر ،زندگی بهتر را عینیت بخشیده است.آمیکو سرمایه گذاری زیادی را در بخش تحقیق  و توسعه خویش انجام داده است تا نفوذ خود را، در بازار های تجاری دنیا حفظ کند و این استراتژی منجر به این شده است  که محصولاتی با کیفیتی برتر ارائه دهد.آمیکو یکی از شرکت هایی است که در جهت جهش اقتصادی  و خدمات پس از فروش مشتری تاسیس شده و در عرضه  و تولید جز یکی از بهترین ها می باشد و برای ایرانیان بسیار شناخته شده است.آمیکو در ایران با نمایندگی ارس خودرو  بسیار شناخته شده است و جز برند های برتر در کشورمان می باشد.

می توان گفت طوفانی که این شرکت با محصولات فوق ستاره ای خود به پا کرده هنوز اجازه نفس کشیدن به رقبا را نداده و اگر همچنان در حال تاخت و تاز در عرصه جهانی است بخاطر وجود محصولات بسیار با کیفیت ورودی کمپانی آمیکو به کشورمان است.این شرکت در بین کمپانی های دیگر،وسعت جهانی دارد.نمایندگی آمیکو برای ایرانیان بسیار نام آشنا است این شرکت عظیم طی 27 سال از احداث صنعتی ،اقدام به توسعه و تاسیس کارخانجات متعددی نموده که مهمترین آنها به شرح زیر می باشد:

محصولات آمیکو :

  • تولید تراکتور و ادوات کشاورزی
  • تولید انواع پانل های سقفی و دیواری ساندویچ پانل
  • تولید خودرو های دیزلی سبک و سنگین و بنزینی دو گانه سوز
  • تولید دستگاهای رنگ پاش الکتروستاتیک و مربوط
  • تاسیس دانشگاه علمی کاربردی تکنولوژی آمیکو جهت پرورش نیروهای متخصص با هدف پرهیز از مدرک گرایی

دستاورد ها :

نمایندگی آمیکو در راستای بهره گیری از روش های جهانی مدیریت و کیفیت و استقرار آن در تمامی واحدهای صنعتی گروه ،همواره توانسته است ضمن ارائه  محصولات با کیفیت ،رضایت مشتریان را به خود جلب کند.آمیکو علاوه بر ثبت علامت استاندارد ایران بر روی کلیه محصولات تولیدی خود با تاسیس آزمایشگاه های پیشرفته و مجهز ،به منظور انجام فرایند تست کنترل کیفیت و اطمینان از انطباق محصولات تولیدی با استاندارد های روز دنیا موفق به اخذ مجوز رسمی و تایید صلاحیت به عنوان همکار از موسسه استاندارد گردید و در زمینه صدور گواهی استاندارد برای سایر تولید کنندگان فعال می باشد.

                

گروه صنعتی آمیکو موسس شرکت های زیر مجموعه خود جهت ساخت و فروش محصولاتش می باشد که به چند مورد از این شرکت ها اشاره می کنیم:
ارس خودرو دیزل :  این شرکت معتبر با داشتن سه نوع پلت فرم انحصاری  و دارا بودن تکنولوژی تولید و مونتاژ انواع خودروهای تجاری جز بهترین و بزرگترین شرکت تولیدی گروه آمیکو می باشد.
یادمان ارس : یادمان ارس در سال 1370 تاسیس و هدف از تاسیس این واحد تولید انواع موتور سیکلت در ظرفیت های مختلف با کاربرهای استانداردهای فنی و زیست محیطی شده است.
شرکت ارس دماساز : اولین و تنها دارنده استانداردهای ملی کولرهای گازی در ایران به عنوان یکی از شرکت های تابعه گروه آمیکو و بزرگترین تولیدکننده کولرهای گازی در ایران و منطقه جلفا می باشد.
سرمایه گذاری ارس خودرو دیزل : شرکت سرمایه گذاری ارس خودرو دیزل در 15 آذر ماه سال 1384 به صورت سهامی عام تاسیس شد.

نمایندگی شرکت آمیکو که  بیشتر با خودروهای تجاری و مخصوصا کامیون های آن شناخته می شود موفق به دریافت واحد نمونه تولیدی صنایع ماشین سازی و نیرو محرکه کشور در سال 91 شد البته این یکی از موفقیت های  کمپانی بزرگ آمیکو می باشد.

کمپانی آمیکو با تاسیس بیش از 55 مرکز سرویس خدمات پس از فروش در اکثر استانهای کشور و ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای دوره ای به آنها، افزایش دوره گارانتی محصولات آمیکو از 30/000کیلومتری به 200/000کیلومتری و از یک سال به چند سال برای داخل کشور توانسته خدمات قابل قبولی را به مشتریان عرضه نماید.

 



:: برچسب‌ها: آمیکو , محصولات آمیکو , کشنده آمیکو , نمایندگی آمیکو , محصولات آمیکو ,
:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 دی 1396 | نظرات ()