نوشته شده توسط : احمدی

اظهارنامه چیست

اظهارنامه درواقع سندی عادی محسوب میشود که به شکل رسمی به فرد دیگری ابلاغ میشود.محتوای اظهارنامه سند عادی بوده اما شیوه ی اطلاع رسانی آن به فرد دیگر رسمی می باشد تا امکان اثبات این اطلاع رسانی و یا چیزی که تسلیم اونموده ایم را داشته باشیم. یکی از اوراق قضایی که بسیاری از مردم در مسائل حقوقی به شکل های مختلف با آن مواجه میشوند اظهارنامه است.گاهی افراد برای دریافت یا مطالبه حق خویش میتوانند از طریق شفاهی به حق خود برسند اما گاهی باید این مطالبه ی شفاهی، اثبات شود که در این موارد برای اثبات مطالبه خود فرد باید از اظهارنامه استفاده کند و با تنظیم اظهارنامه و ارسال آن برای مخاطب اقدام به دریافت حق خود نمایند.

البته لازم به ذکر است که تنظیم اظهارنامه فقط به منظور مطالبه حق نیست بلکه هرفردی هر نوع اظهاری مربوط به معاملات ، روابط و یا تعهدات خود با طرف مقابل دارد را میتواند از راه رسمی و بصورت تنظیم و ارسال اظهارنامه اطلاع دهد. البته مطالبان حق، درصورتی میتوانند حق خود را مطالبه کنند که طرفین به توافق رسیده باشند و یا بر اساس قانون و عرف، زمان مطالبه فرارسیده باشد.باید به این نکته توجه داشت که در تنظیم اظهارنامه نباید خارج از نزاکت و اخلاق عمل کرد ،بدلیل اینکه مرجع قضایی از جمله دفاتر دادگاه ها و ادارات ثبت ،از اظهارنامه های خارج از نزاکت خودداری میکنند.

نکته:مطالبه و دریافت حق، فقط در صورتی امکان پذیر است که برگ اظهارنامه از سوی مراجع قضایی ارسال شود.

استثنا:در برخی موارد از جمله اینکه محلی به سرایدار و یا کارگر یا هرشخص که امین ما است، سپرده باشیم و آن شخص ازاسترداد آن مکان یا مال امتناع کند و آن را پس ندهد،اگر شخص امانت دار بعد ازگذشت 10روز از زمان ابلاغ اظهارنامه ،محل مورد امانت را پس ندهد ،متصرف عدوانی به حساب آمده که در این صورت میشود دعوی تصرف عدوانی را مطرح کرد و خارج از نوبت بدون هیچ تشریفات آیین دادرسی ، رسیدگی میشود.

در تنظیم اظهارنامه رعایت نکاتی ضروری است که به شرح آن میپردازیم

1- در تنظیم اظهارنامه باید سعی کنیم تا حد امکان از الفاظ وکلماتی که در متن اظهارنامه ذکر شده بصورت کوتاه ، مختصر ، دقیق ، واضح و بدون هیچ ابهامی و با شناخت کامل مفاهیم آن باشد که  در نهایت با استفاده از این کلمات، متضرر نشویم.

2- در تنظیم اظهارنامه باید از الفاظی استفاده کنیم که خارج از نزاکت نبوده و عباراتی نباشد که  مفهوم افترا یا نشر اکاذیب داشته باشد زیرا در صورت عدم رعایت این مورد ممکن است اظهارنامه ی ما مورد پذیرش مرجع ارسال کننده قرار نگیرد و یا ارسال نشود.

3- در تنظیم اظهارنامه اگر اسناد ،چک و یا قراردادی همراه با آن ارسال میشود باید حتما در متن تنظیمی اظهارنامه ،آن  مورد و محل نگهداری ،شماره و یا مشخصات ظاهری آن ذکر شود .

4- در تنظیم اظهارنامه بهترین راه این است که به افراد مجرب و آگاه مراجعه کرده و با مشورت با این افراد اظهارنامه ای دقیق در فرصتی مناسب تهیه کنیم چون همانطور که گفته شد در متن اظهارنامه کلمات و عباراتی موجود است که اگر با سرعت و یا بی دقت تنظیم شود ممکن است به ضرر ما تمام شده و موجب زیان بزرگی شود و یا اینکه طرف مقابل از عبارات متن به نحوی استفاده کند که ما متضرر شده و او هوشیارتر شودو با مشورت با دیگران ،آماده مقابله با ما شود و فرصت های لازم را از ما بگیرد.

مثلا اگر موضوع دعوی مطالبه وجه باشد و اگر بخواهید با صدور قرار" تامین خواسته " اموال اورا توقیف کنید،فرد این موقعیت را میابد که اموال خود رااز دسترس شما پنهان نمایدو دیگر دسترسی به جایی ندارید.

با مشاوره با اهل فن به حقوقتان دست یابید. موسسه حسابرسی محاسبان در جهت احقاق حقوقتان و تنظیم اظهارنامه ی دقیق و منظم شمارا یاری می نماید.

چه کسانی باید اظهارنامه مالیاتی تکمیل نمایند

اشخاص حقیقی وحقوقی که طبق ماده 1قانون مالیات های مستقیم ملزم به ارسال اظهارنامه و پرداخت مالیات هستند به شرح زیر است:

1- تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی که در ایران صاحب اموال یا املاک هستند.

2- هرشخص حقیقی ایرانی که مقیم ایران است و در ایران یا خارج از ایران درآمدهایی کسب میکند و هرشخص حقیقی ایرانی که مقیم خارج ایران است و در ایران کسب درآمد میکند.

3- درآمدهای هرشخص حقوقی ایرانی که در ایران یا خارج ایران بدست می آورد.

4- اشخاص غیر ایرانی حقیقی و یا حقوقی که درآمدهایی در ایران تحصیل میکنند.

اشخاصی که معاف از پرداخت مالیات هستند به شرح زیر استشهرداری ها  و وزارتخانه ها  و  موسسات دولتی و دستگاه های که بودجه آنها را دولت تامین می کند.

.تبصره: سهم سود یا درآمد شرکتها و موسساتی که تمام یا قسمتی از سرمایه آنها متعلق به اشخاص و موسسات ذکر شده در بالا میباشد ،مشمول مالیات است.

چگونه اظهارنامه مالیاتی تنظیم کنیم

درحال حاضر سیاست و برنامه عملیاتی سازمان امور مالیاتی کشور بر این است که  برای تنظیم اظهارنامه مالیاتی بدون نیاز به اینکه حضوری به واحدهای مالیاتی مراجعه کنیم ، بصورت الکترونیکی اظهارنامه را پس از تکمیل مراحل ثبت نام  و قبل از اینکه روزهای پایانی مهلت تسلیم اظهارنامه برسد ، ارسال کنیم .

چگونه اظهارنامه ارسال کنیم

برای ارسال اظهارنامه با تهیه و تنظیم متنی دقیق و پیوست های آن و با همراه داشتن کد ملی به دفاتر الکترونیک رفته و پس از دریافت پیامکی در این مورد که حاوی تایید ارسال اظهارنامه است بین 10 روز تا یک ماه  منتظر می نمانیم تا پیامک دیگری در مورد اینکه طرف مقابل اظهارنامه را دریافت کرده یا خیر برای ما ارسال میشود که در این صورت مجددا به دفاتر خدمات قضایی مراجعه می کنیم و رسید مهرشده ی ابلاغ نامه ی خود را دریافت می نماییم.

چگونگی ارسال اظهارنامه اشخاص حقیقی

اظهارنامه عملکرد اشخاص حقیقی به دو شکل میباشد ، اظهارنامه انفرادی و  اظهارنامه مشارکتی

این دسته از مودیان فقط  میتوانند از طریق ارسال الکترونیکی، اقدام به ارسال اظهارنامه نمایند.برای واحدهای مشارکتی جهت عملکرد سال جاری ،تکمیل و ارسال یک اظهارنامه کافی بوده و برای تمامی شرکا نیازی به ارسال اظهارنامه به صورت انفرادی نمی باشد.

چگونگی ارسال اظهارنامه اشخاص حقوقی

این دسته از مودیان با استفاده ازنام کاربری و کلمه عبور و کد رهگیری پیش ثبت نام و تکمیل اطلاعات ثبت نام اقدام به ارسال الکترونیک اظهارنامه می نمایند.لازم است که مودیان حقوقی از طریق سایت اینترنتی http://tax.gov.ir اقدام به تکمیل ثبت نام و رفع ایرادات احتمالی بنمایند.

مراحل تنظیم اظهارنامه الکترونیکی

1- بعد از پیش ثبت نام ،کد رهگیری دریافت می کنیم.

2- بعدازمرحله اول، پاکت نامه شامل اطلاعات کاربری را می گیریم.

3- شماره اقتصادی را ثبت نام میکنیم.

4- اطلاعات ثبت نام را تایید کرده.

5- اظهارنامه الکترونیکی را دریافت نموده.

6- بعد از ارسال اظهارنامه ،کدرهگیری را دریافت کرده.

7- قبوض پرداختی مالیات را به صورت اینترنتی دریافت نموده و پرداخت می کنیم.

روش های محاسبه مالیات در ایران چیست

درایران به دو شکل مالیات محاسبه میگردد

1- روش خود اظهاری : در این روش شخص حقیقی و حقوقی با اعلام اینکه چقدر درآمد طی سال داشته ،مالیات پرداخت می نمایدو ممیزین و کارشناسان امور مالیاتی دخالتی در این امر ندارند.در این روش با احتساب کل هزینه ها و درامدها و استهلاک و حقوق کارمندان ،پس از کسر معافیت مالیاتی ،مبلغ مالیات سالیانه محاسبه میشود. در این حالت اگر دفاتر و اظهارنامه طبق قوانین مربوطه ثبت شده باشد ومدارک و مطالب کامل باشد ، کارشناسان امورمالیاتی آن را تایید و مورد پذیرش قرار میدهند و مالیات مشخص شده را دریافت میکنند.

2- روش علی الراس :  چنانچه اظهارنامه مالیاتی از طرف کارشناسان امورمالیاتی مورد پذیرش قرار نگیرد و یا اظهارنامه به سازمان در زمان تعیین شده به سازمان ارائه نشود  ،ممیز مربوطه مالیات را بصورت علی الراس محاسبه کرده و به مودی اعلام میکند که در این صورت مالیات توسط ممیز مشخص شده و باید پرداخت شود که این به نفع مودی نمی باشد.

مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتی

در کشور ما ماه های ابتدایی سال همواره مدیران و حسابداران با مسئله مالیات و اظهارنامه مالیاتی سروکاردارند.مسئله بسیار مهمی که در این زمینه حائز اهمیت است مهلت قانونی ارسال اظهارنامه می باشد که به دلیل اصلاح قانون مالیات های مستقیم تغییراتی نموده است.

مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقیقی

اشخاص حقیقی موظفند اظهارنامه مالیاتی مربوط به هرشغل یا هر محل را که درطی یک سال مالی فعالیت نموده اند ، بطور جداگانه طبق نمونه ای که توسط سازمان امور مالیاتی تهیه میشود تنظیم کرده و به اداره امور مالیاتی محل شغل خود ارسال نماید و مالیات تعیین شده به نرخ مذکور را پرداخت کند.

مهلت ارسال اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی

اشخاص حقوقی باید ظرف چهارماه پس از سال مالیاتی نسبت به ارائه  اظهارنامه ، ترازنامه و سود و زیان متکی به دفاتر و اسناد و مدارک همراه با فهرست هویت شرکا و میزان سهم الشرکه و تعداد سهام و نشانی هرکدام از آنها،اقدام نمایند و مالیات متعلق را بپردازند .بعد از ارائه اولین فهرست مزبور ،در سال های بعد فهرست تغییرات کفایت میکند.باید توجه داشت که همه شرکت ها و موسسات تجاری و انتفاعی که در اداره ثبت شرکتها مراحل قانونی ثبت را طی کرده اند و دارای شماره ثبت هستند ،مشمول مالیات بر درآمد اشخاص  حقوقی می باشند.

درهرشرایط و موقعیتی که قرار دارید موسسه حسابرسی و حسابداری محاسبان با همراهی شما ،موفقیت و پیشرفت را برایتان به ارمغان می آورد و خدماتی از قبیل : مشاوره مالی و مالیاتی رایگان ، تهیه و تنظیم اظهارنامه ، اصلاح و تعدیل حساب ها ،تهیه گزارش حسابرسی ، تنظیم قرارداد حسابرسی ، تعیین ارزش شرکت و ارزشیابی سهام ، حسابرسی داخلی ، تهیه تراز آزمایشی و ... را به شما عزیزان ارائه می دهد.

 

منبع : موسسه حسابرسی محاسبان



:: برچسب‌ها: موسسه حسابرسی, مشاوره مالی و مالیاتی رایگان, صورتهای مالی اساسی گزارش مالی ,تهیه اظهارنامه، حسابرسی ،کاربرد گزارش حسابرسی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

 

 ساندویچ پانل دیواری یکی از انواع اصلی ساندویچ پانل است که برای پوشش دیوار از آن استفاده می شود.اسن ساندویچ پانل دارای 3 لایه می باشد. لایه رویی، لایه میانی یا عایق و لایه زیرینکه برای لایه رویی وزیرین از انواع ورق گالوانیزه برای ساندویچ پانل گالوانیزه،وق آلوزینک برای ساندویچ پانل آلوزینک ، ورق الومینیوم برای ساندویچ پانل آلومینیوم ، از آن استفاده می کنند.وبرای عایق یا لایه میانی ساندویچ پانل ویواری ازعایق پلی یورتان ، پلی استایرن و پشم سنگ استفاده می شود.مدل های ساندویچ پانل دیواری صاف و شیاردارو پیچ مخفی می باشدوبه وسیله پیچ و اتصالت به هم وصل می شود.

مزایای ساندویچ پانل دیواری

عایق حرارت وبرودت و عایق صوت می باشد .

مقاوم در برابر آتش سوزی وحریق می باشد .

سبک است وبه خاطر سبک بودن سرعت اجرای آن بالاتر می رود .

برای تمام اقلیم ها مناسب است.

قابل شستشو وقابل بازیافت  می باشد.

تنوع در رنگ و طرح دارد.

مقاوم در برابر زلزله ورانش زمین است.

کاربرد ساندویچ پانل دیواری

برای ساخت  انواع سوله ورزشی ، کشاوورزی وصنعتی  ، سردخانه ، یخچال موادغذایی ودامداری وصنعتی  و کانکس  و کانتینر ، اتاق تمیز و آزمایشگاه وبیمارستان واتاق عمل و ساختمان پیش ساخته صنعتی وتجاری واداری وویلا و جایگاه سوخت و اتاق نگهبانی ، اتاق پلیس راهنمایی ورانندگی و پارکینگ طبقاتی



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل گالوانیزه ,
:: بازدید از این مطلب : 8
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

چندسالی است که ورود برندهای مطرح دنیا در بازار حمل ونقل جاده ای کشور میگذرد و جاده های کشور را در تسخیر خود قرار داده اند.شرکت های بزرگ کامیون که میتوان آن ها اشاره کردخودروسازفاو، ایسوزو، اسکانیا و

کامیون ایسوزو

کامیونت ایسوزو دیگر برند راه یافته به ایران است که در ایران به واسته شرکت بهمن دیزل به بازار خودروهای باری کشور راه یافته است.شرکت بهمن دیزل با هدف تولید کامیون های سبک و سنگین و به منظور نوسازی ناوگان حمل ونقل کشور فعالیت خود را به عنوان نماینده رسمی ایسوزو در ایران آغاز کرد.کامیونت ایسوزو جز برترین کامیونت های باری داخل شهری کشور است که با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا و به دلیل حمل بار با تناژ بالا در رده پرفروش ترین کامیون های در حال حاضر کشور است.

کامیون فاو

کامیون فاو مطرح ترین  کامیون دنیا می باشد که چند سالی است به واسطه نماینده رسمی و انحصاری خود شرکت سیبا موتور در کشورمان به فروش می رسد.نمایندگی فروش کامیون های فاو در ایران با ارائه خدمات برتر به مشتریان خود توانسته رتبه برتر فرشو را به خود اختصاص دهد.شرکت سیبا موتور تولید کننده انواع خودروهای فاو از جمله کشنده های تک و جفت محورو کامیونت فاو می باشد.گروه خودروسازی فاو با دارا بودن متخصصین و کادر مجرب درساخت ماشین آلات صنعتی با برترین کیفیت در چند سال متوالی در رده شرکت های برتر خودروسازی دنیا قرار گرفته است.

کامیون اسکانیا

اسکانیا برترین کامیون شناخته شده جهانی می باشد در طراح لوگو این برند مطرح شان این شرکت که یک اژدها است که روی ان تاجی قرار دارد و از دهانش آتش بیرون می اید رعایت شده است. در آن سال‌ها خودروهای متفاوتی تولید شد و هم‌زمان تعدادی قایق، با موتور ۴ سیلندر ۱۲ اسب بخار نیز در خط تولید این کمپانی تولید شد. به تدریج تولیدات شرکت گسترش یافت و در کشورهای دانمارک و نروژ نیز خطوط تولید آن، دائر گشت.اسکانیا-وابیس به زودی به سمت تولید اتوبوس نیز پیش رفت. یک خودروی ۲۴ نفره دماغ‌دار با تایر بسیار نازک. کار بعدی شرکت، کامیون‌های آتش‌نشانی با ۶۰ اسب بخار و سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت بود. اولین پیشرانه ۸ سیلندر شرکت اسکانیا در سال ۱۹۱۶ تولید شد، که از الکل یا بنزین تغذیه می‌کرد، اما در اوایل سال‌های دهه ۱۹۲۰ سیاست شرکت، تمرکز بر تولید کامیون و اتوبوس بود.در سال ۱۹۴۰ شرکت اسکانیا شاهد تغییرات مدیریتی وسیعی بود، که باعث شد شرکت با تغییر بسیاری از راهکارها و برنامه‌ها و با جذب مهندسان و نیروهای خلاق و جوان، محصولات مدرن‌تر و مطلوب‌تری را عرضه کند و به این ترتیب رتبه محبوبیت خود را در بازار وسایل حمل و نقل عمومی بهبود قابل ملاحظه‌ای دهد.
اسکانیا در سال 1388 به وسیله نماینده رسمی خود ماموت دیزل یکی از شرکت های زیر مجموع ماموت پا به جاده ای کشورمان گذاشت و از استقبال خوبی به عمل امد.نماینده کامیون اسکانیا در ایران با هدف توليد و خدمات پس از فروش کامیون‌های اسكانيا و خدمات پس از فروش تريلر و کاربری‌های توليدي مجتمع صنعتي ماموت مشغول به فعالیت می باشد.برای مشاهده نمایندگی اسکانیا بر روی لینک کلیک کنید.

کامیون رنو 
رنو برند کامیون سازی و خودروهای سنگین فرانسوی می باشد که هدف شرکت آریادیزل از ابتدای تاسیس به دست آوردن حدود 15 درصد از سهم خرید و فروش بازار کامیون و کشنده در ایران بوده است و توانسته است به خوبی محصولات خود را به بازار کشور عرضه نماید. یکی از دلایلی که باعث شده است شرکت آریا دیزل در این امر موفق باشد کیفیت بالای محصولات تولید شده در این شرکت می باشد که تحت نظارت کارخانه رنو تراک محصولات تولید می شوند و کامیون و کشنده و کمپرسی رنو از کیفیت مطلوبی برخوردار است.
سالانه شرکت آریا دیزل در جهت افزایش فروش محصولات با ارائه تسهیلات مناسب سعی در افزایش سهم خود از بازار خودروهای سنگین کشور می کند که رانندگان محترم می توانند محصولات رنو را به صورت اقساطی خریداری نمایند همواره به دلیل قیمت پایین تر کامیون اقساطی نسبت به کشنده تولید و خرید کامیون در بازار بیشتر خواهد بود و همچنین کشنده اقساطی رنو نیز مشتریان خود را همواره در بازار خودرو خواهد داشت.

 کامیون آمیکو 
امیکو یک تولید کننده خودروداخلی است که کار خود را با تولید موتور سیکلت آغاز کرده است.آمیکو که بیشتر با کامیون های خود سناخته شده است معرفی طیف گسترده ای از محصولات نظیر کامیونت، ماشین های باری سبک وسنگین و جدید ترین محصوال تولید شده ان پیکاپ می باشد.نمایندگی آمیکو یکی از مهمترین شرکت های موجود در بازار خودرویی کشورمان می باشد که با به کارگیری از آخرین تکنولوژی خهیا روز دنیا و ارائه بهترین خدمات فروش و پس از فروش محصولاتی با کیفیت برتر را عرضه بازار کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

 به ساندویچ پانلی که ترکیبی از آلیاژ آلومینیوم وروی وسیلیکون است و این ساندویچ پانل از نوع ساندویچ پانل سقفی و وساندویچ پانل دیواری می باشدو قیمت آن به نسبت ساندویچ پانل های دیگر بالاتر است . می توان به طول عمر زیاد ومقاومت بالا در برابر پوسیدگی وخوردگی و مقاوم در برابر زلزله  وتنوع رنگی بسیار زیاد  اشاره کرد. قیمت ساندویچ پانل آلوزینک به دلیل معیارهایی قابل تغییر می باشد، مانندمتراژ ، ضخامت ، طول وعرض

ضخامت آن 25 میکرون رنگ پرایمر کوره ای و7 میکرون رنگ پرایمر کوره ای ،طول آن 2 تا 12 متر متغیر وعرض آن 1.07 متر می باشد. ظاهر آلوزینک براق بوده و مقاوم در برابر خوردگی وپوسیدگی در شرایط آب وهوایی مرطوب ویا شمال ایران دوام بالایی دارد. فوم مورد استفاده برای عایق این ساندویچ پانل  عایق پلی یورتان می باشد.

از ساندویچ پانل الوزینک به عنوان ساندویچ پانل دیواری وساندوبچ پانل سقفی  کارخانجات ،ساختمان تجاری و اداری وصنعتی ، ساحتمانهای ومسکونی وویلایی، اتاق پیش ساخته واضافه بنا در محوطه تراس وپشت بام ،ساخت انواع سوله و انبار وکانکس وکانتینر  متحرک وثابت و ساخت انواع سردخانه و کیوسک روزنامه فروشی و سوله ورزشی و استخر و اتاق پیش ساخته  وانواع  جایگاه سوخت و اتاق تمیز می توان استفاده کرد.



:: برچسب‌ها: قیمت ساندویچ پانل آلوزینک , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل دیواری ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

 

در این ساندویچ پانل از پشم معدنی که در نوع خود بهترین عایق برای حرارت و در برابر احتراق کاملا ایمن می باشد. این ساندویچ پانل برای حفظ ایمنی در برابر آتش ، بهره وری از انرژی و ظاهر تمیز وزیبا برخوردار است واز انتشار کربن در حین ساخت وساز جلوگیری می کند .از موارد استفاده از ساندویچ پانل پشم سنگ می توان به سقف ساختمانهای تجاری، صنعتی واداری ومسکونی اشاره کرد .قیمت ساندویچ پانل پشم سنگ نسبت به دیگر ساندویچ پانل ها کمتر بوده و وزن سبکی که ساندویچ پانل پشم سنگ دارد  باعث شده که آن را به آسانی حمل وجابجا کنند .

مشخصات ساندویچ پانل سقفی پشم سنگ

وزن سبک

غیر قابل اشتعال

عملکرد مکانیکی

قابلیت نصب افقی وعمودی

سازگاری با محیط زیست

و محیط را نامناسب برای رشد ونمو انواع قارچ و میکروب و باکتری و حشرات موذی می  باشد. به عنوان یک ماده غیر /الی در برابر این انگل ها ایمن است. پشم سنگ در بین انواع عایق هایی که تا به امروز در دنیا هستند وساخته می شود سازگار با محیط زیست می باشد .

عایق حرارتی پشم سنگ به صورت ماده ای با ویژگی مشخص واستاندرد در کشور تولید می شود. پشم سنگ ماده ای عاری از عوامل آلوده کننده ، سبک ، استریل می باشد. دارای ویژگی اگوستیکی  می باشد .عایق پشم سنگ در جذب و کاهش صدا بازدهی بالایی دارد و و از آن در استودیوهای صدابرداری ودر فرودگاهها و زیر ریل ها وایستگاهای مترو داخل شهری به منظور جلوگیری از انتقال ارتعاشات و صدا استفاده می شود. 



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل سقفی پشم سنگ , عایق پشم سنگ , ساندویچ پانل سقفی ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

ساندویچ پانل از ترکیب چند لایه تشکیل شده  تشکیل شده لایه رویی ، لایه زیرین ، لایه میانی .لایه رویی ولایه زیرین ساندویچ پانل که روی کار هستند از انواع ورق تشکیل شده ورق آلوزینک ، ساندویچ پانل آلوزینک، ورق گالوانیزه ، ساندویچ پانل گالوانیزه ، ورق الومینیوم ساندویچ پانل آلومینیوم و عایق میانی این ورق ها ، عایق پلی یورتان ، عایق پلی استایرن ، عایق Xpsمی باشد .

ساندویچ پانل در دونوع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری موجود می باشد .ساندویچ پانل سقفی در انواع شادولاین وذوزنقه 3گام و5گام و طرح سفال موجود است .ساندویچ پانل دیواری  در انواع صاف، شیاردار، پیچ مخفی موجود می باشد.

مشخصات ساندویچ پانل دیواری :ضخامت آن بین 5تا25 سانتی متر و طول آن2تا12 متر به دلخواه مشتری وعرض آن 1.07 متر می باشد.

مشخصات ساندویچ پانل سقفی : ضخامت آن 2تا15  سانتی مترو عرض آن 1.08 متر با 7 سانت اورلپ وطول آن 2تا12 متر به دلخواه مشتری   

مشخصات ساندویچ پانل سردخانه ای: ضخامت آن 8 تا15 سانتی متر، عرض ثابت آن 16.1 متر با 2 سانت اورلپ و عرض مفید آن 14.1 متر می باشد و طول آن 1 الی13 متر طبق درخواست مشتری.

مزایای ساندویچ پانل سقفی وساندویچ پانل دیواری

ساندویچ پانل عایق حرارت وبرودت و برف وکولاک می باشد.

مقاوم در برابر حریق وآتش سوزی می باشد.

نصب آسان وسریع را به همراه دارد.

 قابل شستشو وقابل باز یافت می باشد .

مقاوم در برابر پوسیدگی وخوردگی وویروس وباکتری  می باشد.

کاربرد ساندویچ پانل دیواری وساندویچ پانل سقفی

این ساندویچ پانل ها را می توان برای ساخت سوله صنعتی وورزشی، دیوار اتاق عمل و آزمایشگاه ، انواع کانکس ، انواع کانتینر ، کارگاه و کارخانه ،  اتاق نگهبانی، جایگاه سوخت  بیمارستان صحرایی ورستورانهای جنگلی و صحرایی .



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل , ساندویچ پانل دیواری , ساندویچ پانل سقفی ,
:: بازدید از این مطلب : 11
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

عایق xpsمضاف براینکه عایق رطوبت وصوت ودما می باشد جلو گیری از کپک زدگی و جلوگیری از نفوذ حشرات و سهولت در حمل ونقل ، عایق بیرونی ساختمان وعایق در عین حال قالب در سقف های کامپوزیت ، چگالی یکسان در تمام نقاط و ابعاد بسیار دقیق دارای عمر مفید وطولانی می باشد و قابل شستشو و قابلیت بازیافت دارد وموارد مورد استفاده از آن در هتل ها ، انبارها ، ساختمان مسکونی ، اداری و تجاری ، ورزشگاه ها سوله نگهداری مواد غذایی و....


مشخصات فنی ساندویچ پانل xps


این فرآورده از اختلاط پلی استایرن معمولی با عوام فوم دهنده طی فرآیند اکستروژن تولید می شود. وساندویچ پانل سقفی با موج مقاوم ذوزنقه ، دوروورق گالوانیزه ، با رنگ الکترو استاتیک ضد خش در ضخامت های مختلف ، عرض آن 1.07 سانتی متر وکاردهی آن 97 سانتی متر و طول آن به دلخواه مشتری است ودر ساندویچ پانل دیواری با دوروورق صاف طرحدار با رنگ الکترو استاتیک ضدخش با ضخامت های مختلف ، عرض 1متر وطول آن به دلخواه مشتری در طراحی جدید با نمای داخلی وخارجی پانل دیواری از ورق صاف با طرح شیار دار وموج ریز استفاده شده ولبه کشویی به هنگام نصب باعث زیبایی و استحکام بیشتر دیواره می شوند. همچنین جهت آزمایشگاهها و اتاق های عمل می توان از پانل بدون موج استفاده نماییم . با عرض 116 سانتی متر کاردهی 114 و طول دلخواه با توجه به پروژه .عایق حرارتی XPS از مقاومت بالا ویکنواختی در کل سطح عایق برخوردارندمقاوم در برابر نفوذ آب و بخار آب می باشد. قابلیت برش آسان عایق ، نصب سریع وصرفه جویی در زمان ، در عرض های 60 و 90 و120 سانتی مترمی باشد وضخامت عایق آن بین 2تا10 سانتی متر است .

 



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل Xps , ساندویچ پانل سقفی , ساندویچ پانل دیواری , ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی


ساندویچ پانل اتاق تمیز برای ساخت آزمایشگاه ولابراتوار و اتاق عمل وبیمارستان ومحیط های عاری از هرگونه میکروب ویروس وقارج و آلودگی ساخته می شود دوطرف این ساندویچ پانل صاف برطبق استاندارهای جهانی می باشد. است و به راحتی قابل شستشو می باشد . این ساندویچ پانل مقاوم در برابر حرارت وبرودت وباران وبرف و کولاک می باشد.دراین اتاق آلاینده های زیست محیطی در سطح معمول می باشند . آلا ینده های گرد وغبار ومیکروب و میعانات محیطی . اتاق تمیز دارای رده بندی خاص خود است این اتاق می تواند بزرگ و کوچک باشد از این اتاق در صنایع داروسازی، خودرو و کامپیوتر وصنایع فضایی وصنایع غذایی وکنترل کیفیت و برق والکترونیک در صنایع هوانوردی ودریا نوردی ، سیستم های ناوبری استفاده می شود.
مشخصات فنی ساندویچ پانل اتاق تمیز
ضخامت 4تا12.5 سانتی متر عرض آن 1.07 و طول آن 1تا13 متر برطبق نقشه و در خواست مشتری می باشد.
سبک وزن بودن ومقاوت بالای شیمیایی از دیگر عوامل تاثیر گذاربرموقعیت سازه است و دمای این ساندویچ پانل تغییر نمی کند.
اتاق های تمیز دارای 4 گرید هستند گرید A,B,C,D و این گریدها مخصوص به هر مکان وفضا هستند ودارای کمترین نقاط بحرانی وریسک می باشند و معمولا در محیط واتاق تمیز گرید Aاز شرایط استریلیزاسیون استفاده می شودکه با استفاده از هودهای لامینار فلو این شرایط فراهم می شودو شرایط استریل وایزوله فراهم می شود.برای تست وکنترل اتاق تمیز باید تمامی دیوارها وسقف ها ودر ها وتهویه ها را بررسی کرد.



:: برچسب‌ها: ساندویچ پانل ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 آذر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : احمدی

صورت های مالی

خلاصه اطلاعات ،وضعیت مالی و روند فعالیت سازمان های تجاری در صورت های مالی نمایش داده میشوند.

صورت های مالی باید اطلاعات مفید و جامعی باشند تاتجار و سهام داران بتوانند به خوبی از این محتوا استفاده ،نحوه تجارت خود را پیش بینی ،برای فعالیت کسب و کار خود تصمیم گیری و برنامه ریزی کنند.
صورتهای مالی یک سازمان که سهامی عام میباشد باید زیر نظر قانون ،حداقل سالی یکبار توسط حسابدارانی که استخدام شرکت ها نمی شوند تهیه و بررسی شود.در این نوع حسابرسی ،حسابداران آزاد وضعیت صورت های مالی و اطلاعات انها راکه ارائه شده است رابررسی میکنند.

اهداف گزارشگری مالی

ورتهای مالی،برای دوره هایی که از قبل برنامه ریزی شده اند ثبت میشوند.معمولا این نوع صورت حسابها سالی یکبار،با قسمت هایی از سال تهیه میشوندو سود و زیان و نحوه عملکرد شرکت رانمایش میدهند.به همین خاطر عموما مالکین و سهامداران در بازه زمانی آخر سال این صورت ها را تهیه میکند.

اجزای صورتهای مالی

الف)صورتهای مالی اساسی

1- ترازنامه
2- صورت سود وزیان
3-صورت جریان وجوه نقد
4-صورت سود و زیان جامع

ب)یادداشت های توضیحی همراه صورتهای مالی

 

انواع گزارش مالی

الف) گزارش عمومی:

هدف از گزارش های عمومی، بیان وضعیت اقتصادی شرکت و سود آوری آن است.مخاطب گزارشهای عمومی ،سهامداران،سرمایه گذاران بالقوه،اعتبار دهندگان،سازمانهای آماری اعم از دولتی و غیر دولتی،ارگانهایی که باواحد اقتصادی مورد گزارش از نظرفعالیت تجاری رابطه طولی یا عرضی دارندو .... میباشد.

امروزه این اطلاعات در قالب چهار صورت مالی اساسی (ترازنامه،صورت سود و زیان ،صورت سود وزیان جامع و صورت جریان نقد ) ، یادداشتهای توضیحی همراه،گزارش مبنی بر استاندارد بودن و صحت اطلاعات این گزارشها و همچنین گزارش عملکرد مدیریت به همراه گزارش بازرس قانونی است.گزارشهای عمومی باید بتوانند اطلاعاتی در اختیار استفاده کنندگان قرار دهندکه آنها را در گرفتن تصمیم درست یاری کند و باعث گمراهی و تعبیر غلط نشود.چرا که تنها زمانی منابع مالی به صورت بهینه تخصیص میابند که تخصیص دهندگاناطلاعاتی مربوط و قابل اتکا و به موقع جهت تصمیم گیری د راختیار داشته باشند. همچنین گزارشهای مالی عمومی در ارزیابی نقش مباشرتی مدیریت نیز مفید است به این مفهوم که آیا مدیریت واحد اقتصادی از منابعی که در اختیار داشته به بهترین نحو استفاده کرده است یا خیر.

ب) گزارشهای با هدف خاص:

جهت بررسی موارد خاص و برای مصارف خاص تهیه میشوند وعمده این گزارشها عبارتند از گزارشهایی که برای مدیران شرکت تهیه میشوند که ممکن است روی فعالیت خاص واحد اقتصادی تمرکز داشته و بسیار تفضیلی باشد و یا گزارشی که در تعقیق پرونده های قضایی توسط بازرسان دادگستری تهیه میشوند یا اظهارنامه مالیاتی که استفاده کننده آن سازمان امور مالیاتی است.

ویژگی های تهیه گزارشهای مالی

گزارش های مالی برای مفید بودن باید دارای خصوصیت کیفی زیر باشند:

1-مربوط بودن : اطلاعات درون گزارش ،مربوط به موضوع مورد نظر تصمیم گیرنده باشد.

2-اتکا پذیری: اطلاعاتی قابل اتکاست که صادقانه،بی طرفانه، جامع و محافظه کارانه باشد.

3-قابل مقایسه بودن: اطلاعاتی که قابلیت مقایسه با اطلاعات دوره های دیگر مالی موجودیت اقتصادی یا موجودیت های اقتصادی همان صنعت را نداشته باشد فاقد ارزش است چراکه امکان مقایسه را از تصمیم گیرندگان میگیرد.

4-قابل فهم بودن : گزارشهای مالی باید برای استفاده کنندگان هدف قابل فهم باشد.به فراخور مخاطبین و میزان درک آنها از اطلاعات حسابداری بستگی دارد. خروجی سیستم حسابداری میبایست به شکلی باشد که درک آن برای عموم آسان باشد.

 

محدودیت های اثرگذار بر گزارشهای مالی:

یک گزارش ایده آل تمامی خصوصیات بالا را شامل میباشد در حالی که شرایط محیط در عمل باعث میشوند این خصوصیات در تضاد یکدیگر واقع شوند .برخی از این محدودیت ها به شرح زیرند:

1-به موقع بودن:
تهیه گزارش ها به زمان نیاز دارد و هرچه بخواهیم خصوصیات کیفی مطلوبتری ارائه دهیم به زمان بیشتری نیاز خواهیم داشت. این در حالی است که گزارشهای مالی تنها در زمان ارزش دارند.

2-غلبه منافع گزارش به هزینه آن:
گزارش برای کمک به تصمیم گیری ذینفعان برای اخذ تصمیماتی است که به بالا بردن سود می انجامد.تهیه گزارش با صرف هزینه همراه است و هر چه بخواهیم خصوصیات کیفی مطلوبتری ارائه نماییم این هزینه ،افزایش میابد.
هزینه تهیه گزارش نباید از منفعت بالقوه آن بیشتر شود،چرا که در این صورت نقض فرض شده است.

 موسسه حسابرسی محاسبان آماده ارائه خدمات حسابرسی و تهیه گزارش های مالی  و مشاوره رایگان مالی و مالیاتی به شما میباشد.



:: برچسب‌ها: صورت های مالی , گزارش مالی , کاربرد گزارش مالی , هزینه گزارش , , اجزای صورت های مالی , ترازنامه , صورت سود و زیان , صورتهای مالی اساسی , مشاوره رایگان , مشاوره مالی رایگان ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آبان 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 ... 34 35 36 37 38 ... 39 صفحه بعد